Mä olen pala ylimääräinen, palapeliisi sovi en
painovirhe paholainen sun valmiissa kirjassas
Mä olen osa epämääräinen, mä olen vääränvärinen
mä olen uusi valtatie jota et löydä kartalta

En sovi kuvaan

Häiritsen sinua et ymmärrä minua ei ole tarkoituskaan
häiritsen sinua et ymmärrä minua se tieto lisää tuskaa
Minä rikon harmoniaa jota ei koskaan ollutkaan

Mä en osaa liikkua. Hidastan sun vauhtia
Kai mä olen liian nopea, et mua koskaan kiinni saa
Mä olen liian älykäs, täynnä mielipiteitä
Kai mä olen aivan liian tyhmä mitään ymmärtämään.

TikTak - Häiritsen sinua

Sain väsättyä sen äikän kirjoituskilpailutekstin kasaan, vaikkakin tulostin sen ihan turhaan kun heti ensimmäisellä sivulla on jo miljoona kirjotusvirhettä. Ja koska meiltä on muste ihan finito on pakko tulostaa se uudestaan koulussa, hlvtti.

Tänään en ollut salilla kun tiesin etten muuten saisi mitään aikaseksi, mutta en kyllä siltikään saanut. Huonekin on siivoamatta enkä oikein saanut lihaskuntoliikkeitäkään tehtyä kun äiti onnistui jotain sähläämään jonkun esseensä kanssa niin että se hävisi kokonaan koneelta ja jouduin säntäämään antamaan sille kriisitukea. Ai niin, ja heräsin tänään mukavasti kymmentä yli yhdeksän. Niin että tuli sitten hiukan kiire enkä ehtinyt ees laittaa niitä mustia kenkiä, mitkä olin suunnittellu eilen illalla laittavani. Huomenna kyllä on pakko ehtiä sen verran. Herään vaikka viis minuuttia aikasemmin jos on pakko.

Eli ihan perusvitutus ja sellanen olo että huomen on hiukset hiukka takkuset varmaan.