Täytynee myöntää että sain ainakin eilen ihan hyvin hommia tehtyä. Tänään on kai into vähän hiipunut.

Projekti. Noh, en ole saanut vihkoon väsättyä mitään kummempaa viime aikoina, mutta koneella on tullut kirjoitettua muutamakin sivu, lähinnä Eridanin lähtöä ja Heräämistä. Mulle vaan kehittyi niistä kohatuksista niin vahvat mielikuvat, että ne oli pakko saada heti ulos päästä jo kompuutterille. Muutama muukin kohtaus on aika selvillä, mutta loput onkin vähän epäselvempää tai vielä ihan pimennossa. Yhteenkin kohtaan jää aika iso musta aukko muttah oon päättänyt että kyllä mä siihenkin vielä jotain keksin. Ja sitten pitäisi keskittyä semmosiin pienempiin yksityiskohtiin, kuten nimiin ja kansoihin yms., toisin sanottuna kaikkeen vähän tylsempään. Tai no, riippuu vähän. Kansoja on aina välillä kiva kehitellä kyllä, ja jos en nyt keksi mitään niin tuolla on pöytälaatikollinen papereita vaikka millä mitalla, keskeneräisiä valtioita ja juonia ja päähän pälkähtäneitä uskontoja ja erisnimiä. Että enköhän mä voi niitäkin hyödyntää. Sanoisin että "onhan mulla tässä aikaa" mutta silloin mä kyllä valehtelisin, koska ei sitäkään nyt loputtomasti ole. Ja tiedän, että ens syksynä alkaa sen verran kova tahti, että kirjoittamiset jää vähemmälle. Niin että aattelin jos vaikka saisin syksyyn mennessä - öääh en mä tiedä. Mutta ainakin jonkunnäköisen rungon siihen, jos ei ihan koko tarinaa. Ainakin että silloin tietäisin mistä kirjottaisin. Plääh, aika vaan menee ihan ylinopeesti.

Oon kyllä tosi onnellinen että saatiin Anskun kanssa se ussan lopputyö valmiiksi. Enää ei olekaan kuin äikän diplomijutut ja lopputyö, siihenkin sain eilen tehtyä kirjailijaesittelyn, tai ainakin jonku alustavan raakileen. Se pitäiski olla valmiina lehdistötilaisuuspäivänä, että jeejee. Niin ja sekin vielä! Tiistaina paahdettiin aika hurjaa vauhtia eteenpäin kyllä kokouksessa. Mutta Marita kyllä uhraa tohon ihan helvetisti. Se oli tulostanu meille hurjan nivaskan kaikkea ja käytiin se läpi niin nopeaa tahtia että melkein kävi pyörryttämään. Lehdistötilaisuuteen mennessä yritetään saada se sitten valmiiksi, jippijaijee. Toisaalta kyllä kai hyvä asia, kun saataisiin siinä sitten ne stipendit, ja saisin sen ainakin ennen ku lähetään sinne Aschaffenburgiin. Voisi sitten siellä vähän tuhlata. No ei nyt paljoo kyllä, kun lupasin lähteä Anskun ja Titan kanssa kesän alussa Hesaan shoppailemaan, mut vähän jotain.

Hih, Tuija tuleepi huomenna ja mennään kattomaan mulle vaatetta sinne reissuun <3 voi naminam, tätä mä kyllä kaipaankin, vaikka en mikään shoppailuihminen yleensä ookkaan. Nyt vaan tuntuu siltä että tekis ihan älyttömästi mieli pyöriä kaupoissa, aika outoa multa. Ja kohta puoleen pitäis tulla The Host mulle postissa JEEE. Toivottavasti tulee ens viikolla. Nooh eiköhän se tuu kert pistettiin matkaan maanantaina. Hostista tuli kyllä mieleen yks vähemmän mukava juttu. Uh, mua ihan itkettäö ajatellakin. Sain eilen Ninniltä takasin Breaking Dawnin ja voi luoja minkä näkösessä kunnossa se oli :(  Kyllä mä tiiän että Nipa yritti parhaansa mukaan pitää sen kunnossa, ei se sen vika oo. Se on sen perkeleen myyjän vika joka anto mulle just sen huonoimman painoksen, just sen itsetuhosimman painoksen joka alkaa parin päivän sisällä kuoriutua. Nooh, ajattelin sitten fiksusti että jos kokeilisin vähän repästä sitä kuoriutuvaa osaa, että jos se vaikka oli joku semmonen ylimääränen muovipäällyste mitä ilman se kyl pärjäis. Nooh... eihän siin muuten mitään, mutta siinä lähti samalla vähän sitä kannen väriä pois : (( En sitten kuitenkaan repinyt sitä kuin siihen kohtaan mistä ninni oli sen kulman (vahingossa kai) taittanut, ja  lopppujen lopuks vahinko jäi aika pieneksi... Mut silti kävi itkettämään. Ja loput kolme on vieläki Annalla, sanoin sille et haluisin ne kun olin aatellu et lukisin ne uudestaan täs jossain vaihees, mut enhän mä totta puhunu ku todellisuudes haluun ne takasin vaan siks koska mul on levoton olo ku en nää niitä mun hyllyssä turvassa. Anttu kyl pyörtyis jos kuulis minkälaisen shown vedän parista kirjasta, mut en voi sille mitään. Musta tuntuu kuin kirjat ois eläviä olentoja. Varsinki nuo tietyt. Joudun varmaan jossain välkis päällystämään BD:n, mut en vaan tykkää yhtään päällystemuoveista... ja oon mailman surkein päällystäjä.

Painun tästä tekemään...jotain. Kai. Ainaki pitäis.